Torsdag 25 maj 2017

ForeverDream.dk

Forever Dream, Forever Living, Forever Living Products, Blog, Livsstil, Foto

• Hjem
    Hjem Det er her du kan finde alle blogindlæggene fra hele siden.
  • Kategorier
    Kategorier Viser en liste af kategorier fra bloggen.
  • Tags
    Tags Viser en liste af tags som er blevet brugt i bloggen.
  • Bloggere
    Bloggere Søg efter din favorit blogger på denne hjemmeside.
  • Bloggrupper
    Bloggrupper Find din favorit bloggruppe her.
  • Log ind
    Login Login form

Meditation og Shaman

Er netop hjemvendt fra den skønneste ferie på Bali. Jeg bookede i januar 2017 et luksus retreat som investering i mig selv. Hvert år gør jeg noget for at videreudvikle den rejse jeg er taget ud på i mit selvstændige liv og i år havde jeg et ønske om, at komme dybere ned i min meditation og underbevidsthed...

Jeg blev derfor fristet en kold vinterdag, med den sidste billet på et hold som skulle til Bali, for at dyrke mindfulness yoga og meditere.  Jeg har aldrig rigtig dyrket yoga men efter en snak med underviseren, blev vi enige om at det kunne jeg sagtens klare og så tog jeg afsted d. 5. april.

Jeg er nu hjemme igen efter 13 dagesmagisk  eventyr og er fyldt op på alle niveauer, det har været så smukt og frodigt så Bali har uden tvivl vist sig fra sin smukkeste side. Jeg har været i de hellige kilder, mediteret i grotter, blevet velsignet, har været på besøg hos spirituel healer (shaman)...

Har været på besøg i Monkey Forest, haft en overnatning på Gili Air. Været på kaffeplantage og bare shoppet rundt i Ubud, set den flotteste solopgang i Sanur, som efter sigende skulle være det smukkeste sted i verden, på grund af jordens hældning.

Jeg må indrømme jeg er forelsket og kommer helt sikkert tilbage til Bali...

Tak for besøget herinde :)

Visninger: 111 0 Kommentarer Se mere

Mindfulness 1 og 2 på Bali

Jeg har investeret i mig selv i år 2017 og jeg glæder mig fuldstændig vildt, fordi jeg skal til Bali på et luksus retreat i 13 dage i april :) Da jeg så opslaget en mandag morgen i januar, var jeg slet ikke i tvivl... Der var kun én plads tilbage og den var selvskrevet til mig :)

Jeg er i gang med den fedeste udvikling i min indre kerne, fordi jeg meditere hver eneste dag og kommer dybere og dybere ned i min underbevidsthed :) Jeg elsker det fordi det fylder mig selv op... Hvis jeg gerne vil give noget tilbage til livet, for det elsker jeg nemlig!! Så er det altafgørende at jeg fylder mig selv op hver eneste dag...

Så 13 dage alene - KUN MIG - på Bali - WAUW - det bliver magisk...

Den bedste investering vi kan lave, er den vi laver i os selv... :)

Visninger: 238 0 Kommentarer Se mere

Las Vegas - Go-Pro - Million Dollars mindset

2016 blev året hvor vi fik afprøvet vores drøm om at kombinere business and pleasure...

Da vi startede vores livsstilsvirksomhed var drømmen at kunne arbejde globalt, samtidigt med at vi udforskede verden!

I november og december havde vi planlagt en 6 ugers ferie rundt i USA og en af destinationerne var bl.a. Las Vegas, hvor vi også bookede os ind på GoPro med Eric Worre, hvor Tony Robbins var én af hovedtalerne, sammen med Sir Richard Branson :)

Det passede perfekt ind i kalender og vi kunne så afslutte ferien med at lave mål for 2017.

Vi havde en hel uge i Vegas og var selvfølgelig rundt på Las Vegas Strip og se seværdighederne, selvom vi havde været der for 12 år siden var der sket en masse nye tiltag :) OG vi blev faktisk gift derovre i selskab med vores gode venner og tvillingerne fulgte mig op af gulvet - en skøn oplevelse jeg aldrig glemmer...

Det er en kæmpe frihed i vores liv at vi kan rejse ud og arbejde i vores forretning, fordi på den måde kan vi opleve verden og udforske eventyr, samtidigt med at vi skaber drømmen og fremtiden sammen...

Frihed betyder ALT for os, det at vi selv kan planlægge vores dage og bestemme hvornår vi vil hvad :)

Tak fordi du besøgte Forever Dream...

Visninger: 394 0 Kommentarer Se mere

Skrevet af - i USA

Princes Island Cruise

Vi har været ude på en længere rejse, faktisk hele 6 uger og turen startede i Miami og så videre til Fort lauderdale, hvor vi skulle på Cruise igennem Panama Channel :-) Det har været fuldstændig fantastisk - 16 dage i total luksus, vi har trænet, hygget, spist, slappet af, været i spa, nydt det, set de vildeste solop og nedgange, set den fedeste underholdning og mødt mange, mange skønne mennesker...

Der er en rejseform som tiltaler os rigtig meget fordi, vi har alt indenfor rækkevidde, vi har den lækreste mad, motionsrum, underholdning, spa og massage, de bedste ture til de seværdigheder som ligger i TOP 10 i de byer vi stævner ind til.... Vi er fuldstændig fan...

Hvis du sammenligner priserne på et Cruise i forhold til hvad et hotelværelse koster og hvis du både skal spise og have underholdning, så er det faktisk ikke dyrt at rejse rundt i verden med et skib... Her får du både naturoplevelser og kan komme ind de fedeste steder og opleve verden fra søsiden.

Vi elsker at blive vugget i søvn (på nær den nat telefonen ringede og det var brandalarmen der var gået og vi blev bedt om at komme op til vores evakuerings sted, klokken var 3 om natten og vi stod selvfølgelig op og gjorde os klar med redningsveste, da vi mødte én ansat på vej ud af kahytten, som fortalte at alt var iorden nu og vi bare skulle gå tilbage i seng...

Puh ha der blev ikke sagt mange ord den morgen mens vi gjorde os klar, vi gjorde bare hver især det der skulle gøres, samtidigt med at der blev tænkt mange tanker... Kurt sidder jo i kørestol, så det kører da noget rundt i hovedet på mig, i forhold til hvordan vi nu bedst kan klare os igennem sammen mv.

Men heldigvis var der styr på det hele og vi gik tilbage for at sove, men det kunne vi altså ikke, så vi stod op og trænede og så solopgangen og havde den smukkeste morgen sammen :-) Dejligt at kunne tage en lur midt på dagen og så være frisk til middag sammen med vores nye venner og aftenens underholdning...

Panamakanalen er et at de steder vi har drømt om, fordi det er så specielt, hele historien bagved byggeriet og de sluser man bliver lukket igennem og kommer ud på åbent hav på den anden side. Det kostede 450 millioner dollars at sejle igennem Panamakanalen med det cruise vi var på - fuldstændigt viiiildt ikk´?

Vi elsker de rejseeventyr vi kommer ud på og denne her gang kombinerede vi business and pleasur, vi mødte nogle fantastiske mennesker som blev vilde med vores produkter og selv startede op med forretningsmuligheden. Vi elsker at sprede det gode budskab og hjælpe mennesker på vej, enten med vores unikke produkter eller denne smukke forretningsmodel som vi kan tilbyde...

Tak for én af de bedste rejseoplevelser <3

GROW2

Nyeste Blogs

WINNERS HIGH
Jesper Bergstrøm... I weekenden var min mand, to venner og jeg på WINNERS HIGH i Brøndbyhallen (Idrættenshus)...
Mælkebøtte blomsten
Smuk i alt dens enkelthed... Det er ren magi at gå ude i naturen i disse dage, der sker næsten noget time for...
Smukkeste solopgang
Indonesien Sanur Solopgang På grund af jordens hældning er Sanur på Bali et af de smukkeste steder i verden.....
Flower Power
Hippie Yippie :) Der ligger uden tvivl en hippie gemt i mig - og her fik jeg muligheden for at udleve det...B...
Bali mindfullness
Meditation og Shaman Er netop hjemvendt fra den skønneste ferie på Bali. Jeg bookede i januar 2017 et luksus ...
Odd Molly Favorit
Odd Molly sommerfugle bluse... Det her er stadig én af mine favoritter i Odd Molly kollektionen :)Den er over...
Livsstilsvirksomhed
Vi hjælper selvstændige iværksættere med at få drømme til at blive til virkelighed. Har du nogensinde tænkt p...
Målsætning og Mindset
Workshop Goalmap Jeg har mange mennesker i mit team, som drømmer om mere i livet, som ønsker at sætte sig nye...